Page 8 - Chytrý zpravodaj - Prušánky 03/2025
P. 8
pro děti a jejich rodiče, kde si upevňují schopnosti Děkuji taky Vám, rodičům, za spolupráci a důvěru, ru,
pr o d ě ti a jejich r odi č e, k de si upe v ň ují schopnosti D ě kuji taky V ám, r odi čů m, za spolupr áci a d ů v ě
a dovednosti pro hladký vstup do školy. Kromě toho oho kterou jste mi svěřovali. A také děkuji dětem za je-em za je-
a do v ednosti pr o hladký v stup do šk ol y . Kr om ě t kt er ou jst e mi s v ěř o v ali. A tak é d ě kuji d ě t
všechny děti měly možnost zhlédnout pohádky s po-
jich bezprostřednost a schopnost dělat den veselým. ým.
v šechn y d ě ti m ě l y mo žnost zhlédnout pohádky s po- jich be zpr ost ř ednost a schopnost d ě lat den v esel
Své místo předávám a přeji celé naší školce i nadá-nadá-
učením v provedení maňáskového divadla Šikulka. a.
u č ením v pr o v edení ma ň ásk o v ého div adla Šikulk S v é míst o p ř edá v ám a p ř eji celé naší šk olce i
N o vink ou v k olektivu pedagogick ého sboru je le mnoho r adosti, úsp ě ch ů a spok ojen ý ch d ě tský ch
Novinkou v kolektivu pedagogického sboru je le mnoho radosti, úspěchů a spokojených dětských
Martina K v asni č k o v á, kt er á se stala t ř ídní paní u č it el úsm ě v ů . L o u č ím se s v elk ou pok or ou a vd ěč ností...
úsměvů. Loučím se s velkou pokorou a vděčností...
Martina Kvasničková, která se stala třídní paní učitel--
S přáním všeho dobrého ého
kou ve třídě Motýlků. V pozici zástupkyně mateřské
k ou v e t ř íd ě M o týlk ů . V po zici zástupkyn ě mat e ř sk é S p ř áním v šeho dobr
šk ol y b y ch r áda p ř ivítala Bc. Hanku Sládk o v ou, kt er L ucie Dr ej č ko v
Lucie Drejčkováá
školy bych ráda přivítala Bc. Hanku Sládkovou, která á
bude zároveň třídní paní učitelkou ve třídě Koťátek.
bude zár o v e ň t ř ídní paní u č it elk ou v e t ř íd ě Ko ť át ek.
sobení v
ech p
ole
Já se po mnoha letech působení v mateřské škole
mat
se po mnoha let
á
e
é šk
J
ř
sk
ů
nejdříve na pozici učitelky a následně v roli zástup-oli zástup-
nejd ř ív e na po zici u č it elky a následn ě v r
kyně pro předškolní vzdělávání rozhodla vydat se dat se
kyn ě pr o p ř edšk olní vz d ě lá v ání r o zhodla vy
novou cestou. Čeká mě další profesní kapitola v jiné
no v ou cest ou. Č ek á m ě další pr o f esní k apit ola v jiné
mateřské škole, ale období, které jsem s vámi všemi
mat e ř sk é šk ole, ale období, kt er é jsem s v ámi v šemi
pr o žila, si ponesu v sr dci na vž dy . Byl y t o r oky
prožila, si ponesu v srdci navždy. Byly to roky plné plné
smíchu a radosti, ale také starostí, které k tomu patří.
smíchu a r adosti, ale tak é star ostí, kt er é k t omu pat ř í.
Velmi si vážím spolupráce kolegyň, ale také všech, šech,
v
V
olegy
ážím spolupr
áce k
é
ň
v
, ale tak
elmi si
chod šk
ě
lé šk
ají o
do se star
k
kdo se starají o chod školky, skvělé školnici, paní uklí-
olky
, skv
olnici, paní uklí-
ř
ce. Pat
ě
pod
-
ko
é
í v
ř
elk
ám v
paní kucha
ze
k
ám a
zečkám a paní kuchařce. Patří vám velké poděko-
č
v
č
adostí i
ostí.
spole
ání za podporu a
vání za podporu a společné sdílení radostí i starostí.
star
né sdílení r
PERLIČKY Z NAŠÍ ŠKOLIČKY
ř
mamink
a má
ekl, ž
e
ř
odi
ti
ík
ě
ají v
k r
k
do
D
ě
ě
čů
. N
kr
aji, jablk
í barví sady
erv
v
a se
ř
č
Září barví sady v kraji, jablka se červenají.enají. Děti říkají věk rodičů. Někdo řekl, že maminka má
Zá
40. Honzík Š: „Cože, čtyřicet? Tak to už by mosela byt
40. H onzík Š: „ C o ž e, č ty ř icet? T ak t o už b y mosela b y t
Učitelka: „Děti, jak se jmenuje mláďátko ovečky?“
U č it elk a: „D ě ti, jak se jmenuje mlá ď átk o o v e č ky?“ dávno mrtvá.““
vno mrtv
á.
dá
V
ň
a H: „J
oušek.
alink
Valinka H: „Jehňoušek.““
eh
č
ř
U
?“
ě
elk
izná
it
? K
a: „D
ě
na záchod
ti, k
Učitelka: „Děti, kdo nespláchl na záchodě? Kdo se přizná?“
do nespláchl
do se p
Kubíček Š: „Pani učitelko, tá ryba co má tady to ze--
K ubí č ek Š: „Pani u č it elk o , tá ryba co má tady t o z e K ubí č ek Š: „ T ak se p ř izna vuju.
Kubíček Š: „Tak se přiznavuju.““
lené pod krk em sa menuje trip y , tr op y , tr epa, tr epa. “
lené pod krkem sa menuje tripy, tropy, trepa, trepa.“
ubí
ty
a: „K
č
ku a
č
it
elk
U
l
y
Učitelka: „Kubíčku a tys byl na záchodě?“?“
ě
na záchod
s b
K ubík: „N eb yl, ale p ř izna vuju sa. “
Kubík: „Nebyl, ale přiznavuju sa.“
Kubíček K. říká Filípkovi H: „Fili, já to unesu.““
K ubí č ek K. ř ík á Filípk o vi H: „Fili, já t o unesu.
ě
á
nejsu tak jistý
.
o tím si pr
v
“
Filípek: „No tím si právě nejsu tak jistý.“
Filípek: „N
Bibink a Š: „Pani u č it elk o , m ň a bolí ucho , ale mosela
Bibinka Š: „Pani učitelko, mňa bolí ucho, ale mosela
eklé.
“
ě
st
sem jít do školky. A včil mam to ucho úplně steklé.“
olky
mam t
sem jít do šk
il
.
A
č
v
ucho úpln
o
U č it elk a: „D ě ti, co si p ř edsta vujet e, k dyž se ř ekne
Učitelka: „Děti, co si představujete, když se řekne
V elik onoce ? “
Velikonoce?“
V
chlap š
ensk
„N
e
délk
živil
A
Adélka V: „No že chlap švícá žensků a oživil sa
vícá ž
o
:
sa
o ž
ů
a
a
J
“
Ježišek.“
žišek.
e
ík
á mu:
ř
a
Domini
ek H. po
om
Dominiček H. pozoruje holuba na stromě a říká mu:
č
oruje holuba na str
z
ě
„Ahoj holube, já su tak é holub, ale Dominik. “
„Ahoj holube, já su také holub, ale Dominik.“
V olání z e záchodu: „Pani u č it elk o , n ě k do tady vyk
Volání ze záchodu: „Pani učitelko, někdo tady vyka-a-
ka
ř
í ho
vno
.
b
“
l
kal obří hovno.“
o
j m
ě
l
náš Mat
ě
tak
elk
Jind
č
é hlu-
it
išk
a N: „Pani u
,
o
Jindřiška N: „Pani učitelko, náš Matěj měl také hlu-
ř
ché ucho , a tak sa m ě zasunul do postýlky a já sem sa
ché ucho, a tak sa mě zasunul do postýlky a já sem sa
jeho ch ytla a m ě la sem taky hluché ucho . “
jeho chytla a měla sem taky hluché ucho.“
Učitelka: „Tady něco smrdí, děti není někdo pokakaný?“
U č it elk a: „ T ady n ě co smr dí, d ě ti není n ě k do pok ak an ý?“
Natalk a H: „N o paní u č it elk o , já mám tak o v
Natalka H: „No paní učitelko, já mám takové pode-é pode-
zření, že jedna holka smrděla už u oběda.““
jedna holk
e
a smr
ení, ž
d
la už u
ě
ob
z
da.
ě
ř
“
et.
č
ň
ho
Samík Z: „Když ten oheň hoří, tak se to musí zahasičet.“
Samík Z: „K
en ohe
ř
dyž t
o
musí zahasi
í, tak se t
uni.
elk
it
č
“
Bibi Š: „Pani u
Ola mn
ě
chcela dat po
,
Bibi Š: „Pani učitelko, Ola mně chcela dat po čuni.“
o
č
8

