Page 13 - Chytrý zpravodaj - Most 03/2024
P. 13

březen 2024                                                                               školství      13


       n  moderní  pojetí  vzdělávání  s  interaktivní   n  výchova k ekologii, výlety do přírody, ozdravné   n  využití interaktivní techniky jako motivačního
       technikou                            pobyty v Krušných horách            doplňku v předškolním vzdělávání
       n  výjezdy do škol v přírodě, ekologicky zaměřené   n  míčové hry, fotbalové činnosti ve spolupráci     n  polytechnické vzdělávání ve venkovní učebně,
       výlety do přírody                    s fotbalovým klubem                 práce s keramickou hlínou
       n  rozšířená nabídka tělovýchovných aktivit   n  návštěvy  Divadla  rozmanitostí,  koncertů,   n  rozšířená nabídka pohybových aktivit – spor-
       n  návštěvy  divadla,  výchovné  a  kulturní  akce,   knihovny, účast v soutěžích  tovní a míčové hry a výuka bruslení ve spolupráci
       účast v soutěžích                    n  podpora tradic a svátků ve spolupráci s rodiči     se sportovními kluby, výuka plavání
             Mgr. Šárka Procházková, ředitelka školy  a veřejností              n  celoroční využívání multifunkčního hřiště na
                                            n  spolupráce  s  MSSS,  hasiči,  neziskovými   zahradě školy
       2. mateřská škola, Most,             organizacemi                        n  výjezdy dětí do Krušných hor
       příspěvková organizace
       se sídlem Lidická 44, Most 434 01    Antonína Dvořáka                    Marie Pujmanové
       2msmost@2msmost.cz;                  školní vzdělávací program Barvínkovy nepo-  školní  vzdělávací  program  Putování se
       www.2msmost.cz                       sedné notičky                       sluníčkem
                                            n  statut cvičné školy pro žáky střední pedago-  n  příprava na bezproblémový vstup dětí do ZŠ,
       Mateřská škola zajišťuje: výchovu a vzdělá-  gické školy                 spolupráce se ZŠ
       vání pro děti zpravidla od 3 do 6 let.  n  příprava na bezproblémový vstup do ZŠ, spolu-  n  všestranný rozvoj dětské osobnosti
       Provoz mateřské školy: 6:00–16:30 h.  práce se ZŠ                        n  individuální přístup, respektování osobnosti
                                            n  logopedická a grafomotorická prevence  dítěte
       Školu tvoří 6 pracovišť. Místa poskytova-  n  rozvoj digitální gramotnosti s využitím interak-  n  poradenská  činnost  pro  rodiče,  spolupráce
       ného vzdělávání:                     tivních pomůcek, robotika           s PPP, SPC
                                            n  ekologická výchova spojená s výlety do přírody,   n  preventivní logopedická péče
       Lidická                              ozdravné pobyty                     n  využití venkovní učebny pro badatelské, po-
       školní  vzdělávací  program  Šťastná  a  hravá   n  výtvarné experimentování, práce s keramickou   lytechnické  vzdělávání  –  rozvoj  manuálních
       planetka                             hlínou                              dovedností
       n  statut cvičné školy pro žáky střední pedago-  n  rozšířená  nabídka  pohybových  aktivit  –  ta-  n  výlety do přírody s ekologickým zaměřením,
       gické školy                          neční výuka, sportovní a míčové hry  ozdravné výjezdy
       n  příprava na bezproblémový vstup do ZŠ, spolu-  a bruslení ve spolupráci se sportovními kluby, vý-  n  začlenění svátků a tradic do výuky ve spolu-
       práce se ZŠ, prevence školní neúspěšnosti  uka plavání                   práci s rodiči a veřejností
       n  individuální přístup, respektování osobnosti   n  celoroční využívání multifunkčního hřiště na   n  rozšířená nabídka pohybových aktivit – spor-
       dítěte, inkluzivní vzdělávání        zahradě školy                       tovní a míčové hry a výuka bruslení ve spolupráci
       n  spolupráce se školskými poradenskými zaříze-  n  kulturní  a  společenské  akce,  aktivní  účast     se sportovními kluby, výuka plavání
       ními – PPP, SPC                      v soutěžích                         n  návštěvy divadla, kulturní akce, účast v soutě-
       n  logopedická  péče,  intervence  a  rozvoj                             žích, spolupráce s MSSS
       grafomotoriky                        Zdeňka Fibicha                           Monika Vydrová Krovová, ředitelka školy
       n  využití venkovní učebny pro badatelské, po-  školní vzdělávací program Kam mě nohy donesou
       lytechnické  vzdělávání  –  rozvoj  manuálních   n  statut cvičné školy pro žáky střední pedago-  3. mateřská škola, Most,
       dovedností                           gické školy                         příspěvková organizace
       n  využití interaktivní techniky (robotiky) jako   n  příprava na bezproblémový vstup do ZŠ, spolu-  se sídlem Antonína Sochora 2937,
       motivačního doplňku ve vzdělávání    práce se ZŠ                         Most 434 01
       n  výtvarné experimentování, práce s keramickou   n  individuální přístup a respektování osobnosti   ms.sochora@3msmost.cz;
       hlínou                               dítěte                              www.3msmost.cz
       n  ekologické výlety a ozdravné pobyty v přírodě,   n  logopedická prevence a podpora grafomotoriky
       ozdravné výjezdy, spolupráce s ekologickými cen-  u dětí                 Mateřská škola zajišťuje: výchovu a vzdělá-
       try, projektové dny                  n  spolupráce s PPP, SPC            vání pro děti zpravidla od 3 do 6 let, celodenní
       n  rozšířená  nabídka  pohybových  aktivit  ve   n  poradenská péče pro děti a rodiče  péči dětem od 1 roku do 3 let v jednom oddělení
       spolupráci se sportovními kluby – míčové hry   n  polytechnické vzdělávání  jeslí a celodenní péči dětem od 18 měsíců ve 2 dět-
       ve  sportovní  hale,  rozvoj  základů  plaveckých   n  rozšířená výchova k ekologii spojená s výlety do   ských skupinách.
       dovedností                           přírody a okolí, ozdravné pobyty    Provoz mateřské školy: 6:00–16:30 h.
       n  návštěvy  Divadla  rozmanitostí,  koncertů,   n  rozšířená nabídka pohybových aktivit – spor-
       knihovny, kina, planetária           tovní a míčové hry ve spolupráci se sportovními   Školu tvoří 3 pracoviště. Místa poskytova-
       n  podpora tradic a svátků ve spolupráci s rodiči     kluby, výuka plavání   ného vzdělávání:
       a veřejností                         n  celoroční využívání multifunkčního hřiště na
                                            zahradě školy                       Antonína Sochora
       Albrechtická 503                     n  podpora svátků a tradic ve spolupráci s rodiči     školní vzdělávací program Co vyprávěly staré
       školní vzdělávací program Kouzelný rok  a veřejností                     stromy
       n  vytváření podmínek i pro práci s dětmi se spe-  n  návštěvy Divadla rozmanitostí, knihovny, kina,   n  statut cvičné školy pro střední pedagogickou
       ciálními vzdělávacími potřebami      planetária                          školu a vyšší odbornou školu
       ve spolupráci se školskými poradenskými zaříze-                          n  spolupráce se ZŠ a školskými poradenskými
       ními (PPP, SPC)                      Vítězslava Nezvala                  zařízeními (PPP, SPC)
       n  spolupráce se ZŠ, seznamování s prostředím,   školní vzdělávací program Jaro, léto, podzim,   n  stimulační  program  pro  předškoláky  a  děti
       pohybové činnosti v tělocvičně ZŠ    zima                                s odkladem školní docházky
       n  individuální přístup a respektování osobnosti   n  příprava na bezproblémový vstup do ZŠ, pre-  n  logopedická péče a prevence
       dítěte                               vence školní neúspěšnosti, spolupráce se ZŠ  n  příprava dětí pro život – vedení ke zdravému
       n  vzdělávání dětí mladších 3 let    n  poskytování logopedické prevence i intervence   životnímu stylu
       n  logopedická prevence              v MŠ, spolupráce s SPC              n  projektové vzdělávání a projektové dny s ro-
       n  poradenská péče pro rodiče        n  poskytování  podpory  dětem  se  speciálními   diči, vlastní celoroční projekty
       n  rozvoj počítačové gramotnosti, využití digitál-  vzdělávacími potřebami v běžné třídě  n  rozvíjení výtvarných schopností a estetického
       ních pomůcek, interaktivní tabule    n  zaměření na rozvoj gramotností   cítění
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18