Page 17 - Chytrý Zpravodaj - Pilníkov - číslo 2 2021
P. 17

1 9 .  r očník   /   čer venec   2 0 2 1




























                                                                             deváťáci sestavují venkovní sety. Foto: i. skořepová
         sestavuJeme venkovní poseZení


         Tak jsem s deváťáky nazvala naši projektovou akci, do které jsme se v rámci „Podnikavé školy“ pustili. Dva roky se inten-
         zivně zabývám britskou metodikou rozvoje měkkých dovedností, tzv. Skills Builder. Co to jsou měkké dovednosti? 1. Rozvoj
         komunikace 2. Týmová spolupráce 3. Cílevědomost, dotáhnout věci do konce 4. Pozitivní nastavení 5. Nápaditost, kreativita,
         aktivita 6. Naslouchání 7. Umět se prosadit 8. Schopnost řešit problémy. Všechno toto jsou velmi důležité dovednosti do
         praktického života.



         Z ušetřených finančních prostředků, kte-  šikovně. Posezení vzniklo, je na školním   •  Bavilo  mě  natáčet  video  o  stavění
         ré  jsme  získali  na  školních  akademiích,   hřišti. Přečtěte si, co o téhle akcičce de-  venkovního posezení, bavilo mě mon-
         jsme zakoupili čtyři sety venkovního po-  váťáci řekli:                  tování  a  super  spolupráce.  Bylo  to
         sezení. Vše přišlo ve stavu „rozebraném“                                 dobré do budoucnosti. (Matěj a Denis)
         a bylo třeba posezení sestavit do podoby   •  Jsme  rádi,  že  jsme  pomohli  škole.
         kulturní, kdy se v pohodě můžete posadit.   Naučili  jsme  se  pomáhat  navzájem.      •  Byla  dobrá  spolupráce,  komunikace
         Napadlo mě, že oslovím deváťáky, zda do   (Lukáš a Patrik)               mezi  sebou,  naslouchání  si  a  pomá-
         toho se mnou a s panem učitelem Mgr. J.                                  hání si. (Jonáš)
         Kolářem nechtějí jít a pustit se do mon-  •  Při stavění jsme spolupracovali i přes
         tování. A představte si, že do toho s námi   to, že jsme to museli asi 2x přemonto-  •  Velmi nás to bavilo, jsme rádi, že jsme
         šli a pustili se do práce aktivně a velmi   vat, tak jsme se nasmáli.  (Ája)  si utvrdili týmovou práci a vyzkouše-
                                                                                  li si něco jiného než se jen učit. Jsme
                                                                                  moc rádi, že jsme s holkama zvládly
                                                                                  lavičku postavit.  (Kája a Natka)

                                                                               •  Skládání jsme si velice užili a naučili
                                                                                  jsme se spolupracovat.  (Verča a Vojta)

                                                                               •  Bylo to zábavné, naučili jsme se spo-
                                                                                  lupráci a také bylo super, že jsme strá-
                                                                                  vili chvíle na čerstvém vzduchu a měli
                                                                                  jsme spoustu legrace. (Kája a Bára)
                                                                               •  Bavilo  mě  to,  byli  jsme  spolu,  bylo
                                                                                  třeba zapojit trpělivost.  (Míša)

                                                                               •  Bylo  to  velmi  těžké,  ale  nakonec  se
                                                                                  nám to povedlo. Ze začátku jsem ne-
                                                                                  věděl, jak to sestavit, ale potom jsme
                                                                                  na to naštěstí přišli.  (Pepa)
                                                                               Tak  co  na  to  říkáte?  Takovéto  aktivity
                                                                               mají opravdu smysl a naučí mladé doved-
                                                                               nosti do praktického života.

                                         deváťáci sestavují venkovní sety ii. Foto: i. skořepová  mgr. ilona skořepová



                                                          = 17 =
   12   13   14   15   16   17   18   19   20