Page 25 - Chytrý zpravodaj - Zastávka 4 2021
P. 25

Spolkové, sportovní a kulturní aktivity


       • při přípravě a podávání jíd‑  Ozvěte se nám. Celou situaci   Na  úhradu  pečovatelské
        la a pití, při zajištění stravy:   s vámi probereme a pomůžeme   služby  lze  využít  příspěvek
        chystání snídaní / večeří, za‑  najít nejlepší řešení. Pokud po‑  na péči. Informace o příspěvku
        jištění a servírování obědů,   třebujete pomoc pečovatelské   na péči získáte na úřadu práce,
        při podávání jídla a pití,  služby, dohodneme se s vámi   nebo vám je poskytnou pracov‑
       • při zajišťování nákupů či do‑  na sociálním šetření = schůz‑  níci pečovatelské služby.
        provázení na nákupy,    ce u vás doma, kde potřebnou
       • při doprovázení k lékařům či   pomoc naplánujeme. V přípa‑  Vaření obědů v pracovní
        na úřady za využití služební‑  dě, že vám pomoc pečovatel‑  dny včetně rozvozu
        ho vozu, případně doprová‑  ské služby nebude dostačovat,   Seniorům  nabízíme  dovoz
        zíme uživatele do nemocni‑  či potřebujete jinou formu po‑  obědů v pracovní dny. Vaříme
        ce sanitním vozem,      moci, předáme vám potřebné   dva druhy jídel. Je možno se do‑
       • při zajišťování léků u léka‑  kontakty a pomůžeme vám zo‑  hodnout s pracovnicí kuchyně,
        řů, vyzvedáváme léky v lé‑  rientovat se v systému dávek   která obědy dováží, zda si stráv‑
        kárně, vyřizujeme pochůz‑  a dostupné podpory. Pokud je   ník přeje oběd ponechat za dveř‑
        ky na úřadech,          to možné, kontaktujte nás, pro‑  mi, nebo si přeje, aby pracovnice
       • s péčí o domácnost, při praní   sím, telefonicky na mobilní te‑  počkala na otevření dveří, předa‑
        prádla a vynášení odpadků.  lefony. Pokud se vám nepodaří   la oběd seniorovi přímo do ru‑
                                dovolat, budeme vás kontak‑  kou a zároveň tak zkontrolova‑
        Všem obyvatelům Zastávky   tovat zpětně, jakmile to bude   la, zda je v pořádku. V mnohých
       poskytujeme zdarma základ‑  možné.                případech je to jediný pravidel‑
       ní sociální poradenství – tele‑                   ný kontakt seniora s další oso‑
       fonicky, písemně nebo osob‑  Úhrada za pečovatelskou   bou a lze tak zachytit případné
       ně v kancelářích pečovatelské   službu            zhoršení zdravotního stavu a po‑
       služby, či v domácnostech.  Základní sociální poraden‑  skytnout pomoc. V případě, že si
                                ství  je  poskytováno  zdarma.   strávník není schopen oběd sám
       Co dělat, pokud potřebujete   Pomoc pečovatelek při pomo‑  ohřát a naservírovat, je toto mož‑
       pomoc pečovatelské služby,   ci uživatelům je poskytována   né dohodnout v rámci poskyto‑
       nebo nevíte, jak řešit svou   za poplatek. Informace o aktu‑  vání pečovatelské služby.
       situaci či situaci svých   álním ceníku vám předají soci‑  Bc. Jana Tomšíková
       blízkých?                ální pracovnice.               www.penzionrosice.cz


        KONTAKTY:
        Penzion	pro	důchodce	Rosice,	příspěvková	organizace
        Kaštanová 1223, Rosice

        Ředitelka –	sociální	pracovnice	Bc. Jana	Tomšíková: 546 125 590, 723 278 412,
        tomsikova@penzionrosice.cz

        Vedoucí	pečovatelské	služby –	sociální	pracovnice	Bc. Adéla	Kavková: 546 125 593,
        730 164 489, kavkova@penzionrosice.cz

        Pečovatelky: 546 125 592
        Vedoucí	stravování –	Hana	Svítková: 730 164 495, svitkova@penzionrosice.cz



                                                                             25
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30