Page 25 - Chytrý zpravodaj - Zastávka 4 2021
P. 25
Spolkové, sportovní a kulturní aktivity
• při přípravě a podávání jíd‑ Ozvěte se nám. Celou situaci Na úhradu pečovatelské
la a pití, při zajištění stravy: s vámi probereme a pomůžeme služby lze využít příspěvek
chystání snídaní / večeří, za‑ najít nejlepší řešení. Pokud po‑ na péči. Informace o příspěvku
jištění a servírování obědů, třebujete pomoc pečovatelské na péči získáte na úřadu práce,
při podávání jídla a pití, služby, dohodneme se s vámi nebo vám je poskytnou pracov‑
• při zajišťování nákupů či do‑ na sociálním šetření = schůz‑ níci pečovatelské služby.
provázení na nákupy, ce u vás doma, kde potřebnou
• při doprovázení k lékařům či pomoc naplánujeme. V přípa‑ Vaření obědů v pracovní
na úřady za využití služební‑ dě, že vám pomoc pečovatel‑ dny včetně rozvozu
ho vozu, případně doprová‑ ské služby nebude dostačovat, Seniorům nabízíme dovoz
zíme uživatele do nemocni‑ či potřebujete jinou formu po‑ obědů v pracovní dny. Vaříme
ce sanitním vozem, moci, předáme vám potřebné dva druhy jídel. Je možno se do‑
• při zajišťování léků u léka‑ kontakty a pomůžeme vám zo‑ hodnout s pracovnicí kuchyně,
řů, vyzvedáváme léky v lé‑ rientovat se v systému dávek která obědy dováží, zda si stráv‑
kárně, vyřizujeme pochůz‑ a dostupné podpory. Pokud je ník přeje oběd ponechat za dveř‑
ky na úřadech, to možné, kontaktujte nás, pro‑ mi, nebo si přeje, aby pracovnice
• s péčí o domácnost, při praní sím, telefonicky na mobilní te‑ počkala na otevření dveří, předa‑
prádla a vynášení odpadků. lefony. Pokud se vám nepodaří la oběd seniorovi přímo do ru‑
dovolat, budeme vás kontak‑ kou a zároveň tak zkontrolova‑
Všem obyvatelům Zastávky tovat zpětně, jakmile to bude la, zda je v pořádku. V mnohých
poskytujeme zdarma základ‑ možné. případech je to jediný pravidel‑
ní sociální poradenství – tele‑ ný kontakt seniora s další oso‑
fonicky, písemně nebo osob‑ Úhrada za pečovatelskou bou a lze tak zachytit případné
ně v kancelářích pečovatelské službu zhoršení zdravotního stavu a po‑
služby, či v domácnostech. Základní sociální poraden‑ skytnout pomoc. V případě, že si
ství je poskytováno zdarma. strávník není schopen oběd sám
Co dělat, pokud potřebujete Pomoc pečovatelek při pomo‑ ohřát a naservírovat, je toto mož‑
pomoc pečovatelské služby, ci uživatelům je poskytována né dohodnout v rámci poskyto‑
nebo nevíte, jak řešit svou za poplatek. Informace o aktu‑ vání pečovatelské služby.
situaci či situaci svých álním ceníku vám předají soci‑ Bc. Jana Tomšíková
blízkých? ální pracovnice. www.penzionrosice.cz
KONTAKTY:
Penzion pro důchodce Rosice, příspěvková organizace
Kaštanová 1223, Rosice
Ředitelka – sociální pracovnice Bc. Jana Tomšíková: 546 125 590, 723 278 412,
tomsikova@penzionrosice.cz
Vedoucí pečovatelské služby – sociální pracovnice Bc. Adéla Kavková: 546 125 593,
730 164 489, kavkova@penzionrosice.cz
Pečovatelky: 546 125 592
Vedoucí stravování – Hana Svítková: 730 164 495, svitkova@penzionrosice.cz
25