Page 11 - Chytrý zpravodaj - Mnichovice 03/2024
P. 11
Z radnice / 11
Spokojenost
s úrovní
služeb
Reakce starostky: Rádi bychom, aby na podzim letošního roku, Investice města
nejpozději na jaře roku příštího, začaly práce na rekonstruk- Více než polovina z vás by vybrala zdravotní středisko – je tak zřej-
ci sálu Mnichovické krčmy. Sál by měl sloužit výhradně pro mé, že obyvatelé se na potřebě jeho rekonstrukce opravdu shod-
kulturní akce a společné setkávání – divadla, koncerty, ple- nou. Velmi silná poptávka je po rekonstrukci Koupadla, které by se
sy, přednášky apod. Zároveň vnímáme absenci „spolkového mohlo stát novým místem pro setkávání. Více než pětina obyvatel
domu“, tedy prostoru pro klubovny a místo setkávání pro míst- pak dala jeden ze svých 3 hlasů i kulturnímu sálu za Mnichovickou
ní organizace a spolky. Takže i řešení tohoto prostoru budeme krčmou a vzniku komunitního centra.
určitě hledat.
Reakce starostky: Investujeme a investovat do rozvoje měs-
Celkové hodnocení oblastí ta dál budeme. Kromě střediska jsou v plánu nové chodníky
(Myšlín, Božkov, u bývalé akvaristiky), oprava spojky mezi ul.
✖ Doprava: 25 % spokojených Vilová a Zámecká – vše ve fázi projektové přípravy, začali jsme
zjišťovat možnosti rekonstrukce Koupadla, chystáme rozšíření
✖ Obchody a služby: 51 % spokojených mateřské školky o jednu třídu, v přípravě je rekonstrukce kul-
✔ Kulturní vyžití (akce města): 71 % spokojených turního sálu Mnichovické krčmy…
✔ Možnosti třídění odpadu: 86 % spokojených Poděkování
Chtěli bychom poděkovat všem, kdo se zúčastnili našeho průzku-
✔ Pocit bezpečí: 88 % spokojených mu, i těm, kteří přišli na jeho veřejné projednání. Vaše odpovědi
nám poskytly cenné informace, které jsme důkladně probrali s ve-
dením města a zastupitelstvem. Těšíme se na další průzkum za dva
Práce radnice roky a na další kroky ke zlepšení našeho města.
Pokud by měli obyvatelé vystavit radnici vysvědčení, bylo by skoro
na vyznamenání. Průměrná známka ve většině oblastí je 2, lidé mají Děkujeme vám!
pocit, že kroky radnice jsou transparentní, komunikuje, odpovídá
občanům a je pracovitá. Nejhůře (průměrnou známkou 2.45) hod- Pro detailnější informace (grafy, výsledky, citace) navštivte tuto
notí její schopnost naslouchat. stránku: https://bit.ly/mnichovice-vysledky-2024 nebo mobilním
telefonem naskenujte přiložený QR kód.
Reakce starostky: Velmi ráda bych zlepšila tu část komunikace Ing. arch. Jakub Rafaj
s občany, která byla nejhůře hodnocena. Nicméně, bez konkrét- zastupitel města
ní zpětné vazby to půjde jen těžko. Prosím ty, kteří tuto část
v dotazníku označili negativně – nebojte se mě navštívit, za-
volat, napsat. Vyslechnu si ráda každého, a přesto, že ne vždy
a ne ve všem můžeme nebo umíme vyhovět, vysvětlíme si vše
osobně a váš názor určitě nezůstane nevyslyšen.
Ráda bych velmi poděkovala Ing. arch. Jakubovi Rafajovi a Mgr. Evě Morávkové za realizaci dotazníkového šetření – od primár-
ního nápadu až po vyhodnocení a prezentaci na veřejném projednání. Jakub se podílel jako nadšený zastupitel, Eva je socioložka,
která pracovala v jedné z největších agentur na výzkum veřejného mínění. Oba jsou naši mnichovičtí sousedé, takže průzkum
prováděli zcela dobrovolnicky ve svém volném čase, bez nároku na honorář. Jsme rádi za každou takovou pomoc a podíl našich
občanů na fungování a rozvoji města.
Bc. Margita Valentová
starostka města