Page 17 - Chytrý zpravodaj - Prušánky 04/2024
P. 17
podnik
i a
a
ř
ř
í nám pomáhají a
e
at
eli, kt
e
zapojují. Za náš spolek b
y
y
ce šk
ol
vin
k
ě
ch cht
onstruk
cn
ť
r
rekonstrukce školy zapojují. Za náš spolek bych chtě- - vinaři a podnikateli, kteří nám pomáhají ať už věcný--
v
ě
ý
už
la poděkovat paní místostarostce Janě Šupové, která á mi dary nebo fi nančně. V koordinaci s Obcí Prušánky
la pod ě k o v a t paní míst ostar ost ce J a n ě Šupo v é, kt er mi dary nebo fi nan č n ě . V k oor dinaci s Obcí Prušánky
nám s or ganizací sbírky v elmi pomohla. a základní šk olou a šk olk ou jsme vym y sleli a tak é or
a základní školou a školkou jsme vymysleli a také or--
nám s organizací sbírky velmi pomohla.
jejich t
ali, jak jim pomoci
ganiz
Ve spolupráci se školou a školkou jsou napláno- ganizovali, jak jim pomoci v jejich těžké situaci pomoci.
ě
žk
o
áci se šk
v
V
e
spolupr
šk
olk
ou jsou napláno-
é situaci pomoci.
v
olou a
vá ny r ů zné ak ce a výlety pr o naše d ě ti, jak o jsou di- Zapojilo se spolu s námi i v elk é mno žství r odi čů a d ě tí.
vány různé akce a výlety pro naše děti, jako jsou di-
Zapojilo se spolu s námi i velké množství rodičů a dětí.
vadla a různé vzdělávací programy.
Připravili jsme a rozdali seznamy konkrétních dárků
v adla a r ů zné vz d ě lá v ací pr ogr am y . P ř ipr a vili jsme a r o z dali se znam y k onkr étních dárk ů
ů
v
fi
ídního d
nan
z
a, kt
rník
ě
č
ů
ních dar
ř
ída má s
dá t
ř
. t
v
ého tzv
pr
Každá třída má svého tzv. třídního důvěrníka, který pro konkrétní děti a z fi nančních darů budou dovyba-vyba-
Kaž
budou do
o k
ě
erý
onkr
étní d
ti a
v
e
jedno
ami a
y
čů
ými hr
m pomáhat
n
v
aci se šk
ř
ů
olou,
ídy
r
omunik
tliv
zn
eduk
k
é t
má v
ám
r
má vám rodičům pomáhat v komunikaci se školou, veny jednotlivé třídy různými hrami a edukativními po-ativními po-
odi
nebo
é jim budou pomáhat p
ck
ami, kt
m
ů
ř
proto se nebojte na svého důvěrníka kdykoli obrátit.átit.
i výuce,
er
pr o t o se nebojt e na s v ého d ů v ě rník a k dyk oli obr můckami, které jim budou pomáhat při výuce, nebo
J a k o spolek zašti ť ujeme sbírku J e žíšek pr jim alespo ň zp ř íjemní pr ost ř edí pr o vz d ě lá v ání.
Jako spolek zaštiťujeme sbírku Ježíšek pro o jim alespoň zpříjemní prostředí pro vzdělávání.
Brantice, účelem této akce je udělat radost dětem ze
Br antice, ú č elem t é t o ak ce je ud ě lat r adost d ě t em z e P oslední tý den p ř ed V ánocemi máme v plánu
Poslední týden před Vánocemi máme v plánu
šk ol y a šk olky Br antice, kt er é b y l y zasaž en y po v spolu s našimi hasi č i za v é zt v šechn y dárky do Br
školy a školky Brantice, které byly zasaženy povod-od-
spolu s našimi hasiči zavézt všechny dárky do Brantic.antic.
Za spolek SRPDŠ bych chtěla všem popřát krásné ásné
němi a do značné míry poškozeny. Zapojily se s námi námi
n ě mi a do zna č né míry pošk o z e n y . Zapojil y se s Za spolek SRPDŠ b y ch cht ě la v šem pop ř át kr
, hla
ů
v
átk
žití s
další spolky
oho
ojektu i
z
pr
o
naší
do tohoto krásného projektu i další spolky z naší prožití svátků, hlavně hodně klidu a rodinné pohody
hodn
ásného pr
do t
ě
o
klidu a
vn
kr
t
odinné pohody
ě
r
obce, a to Č ar ometle, místní hasi č i, m y sliv ci, rybá- a do nového roku zdraví a štěstí.
stí.
ě
obce, a to Čarometle, místní hasiči, myslivci, rybá-
v
r
a
oku z
d
ého r
do no
a
ví a
št
s
o
ř
acujeme i
i a
tbalisti a
M
i, f
á
áko
elk
iv
ř
kuž
v
ř
ři, fotbalisti a kuželkáři a spolupracujeme i s místními místními Marie Křiváková
arie K
spolupr
á
JAK ŠEL ČAS VE ŠKOLCE…
PODZIM
„Na zem hrušky padají, n ě co vytv o ř it nebo dok once ochutnat. T ř ída Ka č enek
„N
něco vytvořit nebo dokonce ochutnat. Třída Kačenek
padají,
em hrušky
a z
a zv
ídl
ptáci křídla zvedají.edají. uv a ř ila výborn ý br ambor o v ý guláš v k o tlíku. Další t ř ídy
ř
t
áci k
uvařila výborný bramborový guláš v kotlíku. Další třídy na- na-
p
Léto balí fi dlátka,
bízely možnost si vyrobit „pana Bramboráka“ nebo pod- nebo pod-
L é t o balí fi dl átka, bíz el y mo žnost si vyr obit „pana Br ambor ák a “
átka.
vr
zimní obrázek pomocí bramborových razítek a šablon.
podzim
ť
podzim ťuká na vrátka.““ zimní obr áz ek pomocí br ambor o v ý ch r azít ek a šablon.
uká na
Nechyběly pohybové aktivity v podobě skákání v pytli
N ech yb ě l y poh ybo v é aktivity v podob ě sk ák ání v p ytli
Podzim ve školce je kouzelným obdobím plným ba-ým ba-
P odzim v e šk olce je k ouz eln ým obdobím pln a slalom s pln ými k ole č ky br ambor a kuku ř ice. A kd o
a slalom s plnými kolečky brambor a kukuřice. A kdo
re
ě
t
šemi sm
ě
ání p
ř
v
v
rev, tvoření a poznávání přírody všemi smysly. Začátkem měl hlad, zavítal na tzv. „loupačku“ brambor. Za splnění
ambor
l
y
na tzv
ení a
o
ní
v
hlad, za
l
. „loupa
po
. Za
ř
m
v
ku“ br
,
zná
y
č
vítal
e
ír
s
m
č
átk
ody
. Za spln
ř
ě
hla na zahr
ad
října proběhla na zahradě úk olu pak d ě ti získ al y br ambor o v ou medaili. R odi čů
ě
úkolu pak děti získaly bramborovou medaili. Rodičům m
ob
íjna pr
n
ě
a dětem, kteří se zapojili do výzvy o „Podzimníčka“, moc
č
olky
adi
školky tradičně podzim- a d ě t em, kt e ř í se zapojili do výzvy o „P odzimní č k a “ , moc
tr
šk
podzim-
č
o r
odi
ní ak
ní akce pro rodiče a děti, d ě kujeme. Na zá v ě r si k a ž d ý mohl opéct špek á č ek
e a
děkujeme. Na závěr si každý mohl opéct špekáček
ě
d
ce pr
ti,
ř
po
nt
át po mnoha
eli. D
ale tentokrát po mnoha a povyprávět si s přáteli. Děkujeme všem za příjemnou
vypr
íjemnou
okr
e
šem za p
v
ě
kujeme
a
ale t
ř
v
á
p
ě
t si s
át
n
let
zm
ě
atmosféru a krásně strávené slunečné odpoledne.né odpoledne.
ech došlo k
e
letech došlo ke změně atmosf éru a kr ásn ě str á v ené slune č
ě
k
a
onala se hist
a konala se historicky
oricky
první Br amboriáda. Ž e
první Bramboriáda. Že
nuda, tak
y
je t
á ob
o
o
je to nuda, taková oby--
v
čejná podzimní plodina
č ejná podzimní plodina
- br
ambor
- brambora? Vůbec ne!
?
bec ne!
V
a
ů
A co v še jsme s br
A co vše jsme s brambo-ambo-
žili? Kaž
o
dá t
ou pr
r rou prožili? Každá třída si
ř
ída si
pr o d ě ti p ř ipr a vila jedno
pro děti připravila jedno
ě
y
višt
stano
, k
de si mohl
stanoviště, kde si mohly
vyzk oušet r ů zné úk ol y ,
vyzkoušet různé úkoly, Pan BramborákPan Bramborák
Bramboriádaamboriáda Br ambor o v ý gul
Bramborový gulášáš
Br
17
17