Page 7 - Chytrý zpravodaj - Stod 01-02 2022
P. 7
7 NAPSALI NÁM Stodské listy
JEDNO PŘÁNÍ MÁM – ZŮSTAT DOMA
Každý člověk potřebuje svého Anděla Strážného a nás je hned několik. Spousta
lidí už o nás ví, mnoha z nich jsme již naši pomoc poskytli a nejednou se stali
Anděly, kteří zachránili život.
Anděl Strážný je registrovaná sociální služba tísňové péče. Naše organizace nese
symbolický název Anděl Strážný a pomáhá seniorům, dlouhodobě nemocným li-
dem, osobám se zdravotním postižením a jejich rodinám prostřednictvím mobil- S S TLAČÍTKO
ního monitorovacího zařízení s SOS tlačítkem. Toto zařízení zvané TIPEC (zkrat-
ka tísňové péče) je napojeno na dispečink, kde je náš odborný personál připraven
poskytnout klientům okamžitou pomoc 24 hodin denně, 365 dní v roce.
Zařízení TIPEC pomáhá stovkám seniorů po celé České republice. Mimo jiné
má v sobě zabudovaný detektor pádu a detektor pohybu, které zalarmují naše NONSTOP pomoc v celé ČR
dispečerky, pokud se klient delší dobu nehýbe nebo upadne. Dispečerky násled- Moderní způsob ochrany zdraví seniorů,
ně klientovi volají přímo na zařízení, zjišťují, v jaké situaci se klient nachází zdravotně postižených a dlouhodobě nemocných
a v případě nutnosti kontaktují rodinné příslušníky, jiné kontaktní osoby či in-
tegrovaný záchranný systém. Zajistíme Vám
Monitorovací zařízení TIPEC poskytujeme našim klientům formou zápůjčky
zcela zdarma, instalace zařízení stejně jako návštěva sociální pracovnice v místě Pocit jistoty a bezpečí 24 hodin denně, Neomezený pohyb v rámci celé
bydliště klienta a nastavení služby je rovněž zdarma. Za službu se platí pouze 365 dní v roce České republiky
měsíční paušální poplatek ve výši 450 Kč s tím, že první měsíc užívání služby Nezávislost a samostatnost Individuální nastavení služby
je bezplatný, je to jakési adaptační období, kdy má klient možnost si zařízení
vyzkoušet a rozhodnout se, zda mu vyhovuje.
Součástí naší služby je i připomínání léků, kontrola pitného režimu či tzv. Po- Jak to funguje Služby
vídavá linka, kam si klienti mohou zavolat a popovídat si v případě, kdy se cítí SOS tlačítko GPS lokalizace
osamělí či si chtějí zahrát třeba slovní fotbal nebo protrénovat paměť. Povídavá Autodetekce pádu Připomínání léků
linka je tedy mnohdy plná oboustranně přínosných a příjemných chvil. Veškeré Detekce nízké aktivity Povídavá linka
tyto služby jsou našim klientům poskytovány rovněž zdarma.
Díky TIPCI jsou lidé schopni bez obav o své zdraví mnohem déle zůstat žít 1 Klient má u 2 Zařízení je napojeno
doma, ve svém přirozeném prostředí, kde mají vzpomínky, zázemí, klid ale pře- sebe mobilní na NONSTOP Mobilní tísňová Domácí tísňová
monitorovací
dispečink tísňové
devším dobře známý DOMOV. zařízení s SOS péče Anděla péče péče
Cílem Anděla Strážného je snížení zdravotních a bezpečnostních rizik, zpro- tlačítkem. Strážného. 1. měsíc 1. měsíc 1. měsíc
středkování či poskytnutí pomoci v krizových situacích a oddálení odchodu do ZDARMA ZDARMA ZDARMA
pobytových zařízení
Kontakt
Anděl Strážný z. ú. 3 Při nouzové situaci 4 Dispečer zajistí 450 Kč 350 Kč 450 Kč
klientovi potřebnou
klient zmáčkne SOS
Fügnerovo náměstí 1808/3, 120 00 Praha 2 tlačítko, které ho pomoc. měsíc měsíc měsíc
spojí s dispečerem.
Email:poptavka@andelstrazny.eu 800 603 030 poptavka@andelstrazny.eu www.andelstrazny.eu
Bezplatná telefonní linka NONSTOP+420 800 603 030
www.andelstrazny.eu