Page 7 - Chytrý zpravodaj - Stod 01-02 2022
P. 7

7                                                     NAPSALI NÁM                                                Stodské listy

        JEDNO PŘÁNÍ MÁM – ZŮSTAT DOMA

       Každý člověk potřebuje svého Anděla Strážného a nás je hned několik. Spousta
       lidí už o nás ví, mnoha z nich jsme již naši pomoc poskytli a nejednou se stali
       Anděly, kteří zachránili život.
       Anděl Strážný je registrovaná sociální služba tísňové péče. Naše organizace nese
       symbolický název Anděl Strážný a pomáhá seniorům, dlouhodobě nemocným li-
       dem, osobám se zdravotním postižením a jejich rodinám prostřednictvím mobil-  S   S TLAČÍTKO
       ního monitorovacího zařízení s SOS tlačítkem. Toto zařízení zvané TIPEC (zkrat-
       ka tísňové péče) je napojeno na dispečink, kde je náš odborný personál připraven
       poskytnout klientům okamžitou pomoc 24 hodin denně, 365 dní v roce.
       Zařízení TIPEC pomáhá stovkám seniorů po celé České republice. Mimo jiné
       má v sobě zabudovaný detektor pádu a detektor pohybu, které zalarmují naše       NONSTOP pomoc v celé ČR
       dispečerky, pokud se klient delší dobu nehýbe nebo upadne. Dispečerky násled-      Moderní způsob ochrany zdraví seniorů,
       ně klientovi volají přímo na zařízení, zjišťují, v jaké situaci se klient nachází   zdravotně postižených a dlouhodobě nemocných
       a v případě nutnosti kontaktují rodinné příslušníky, jiné kontaktní osoby či in-
       tegrovaný záchranný systém.                                                            Zajistíme Vám
       Monitorovací zařízení TIPEC poskytujeme našim klientům formou zápůjčky
       zcela zdarma, instalace zařízení stejně jako návštěva sociální pracovnice v místě     Pocit jistoty a bezpečí 24 hodin denně,     Neomezený pohyb v rámci celé
       bydliště klienta a nastavení služby je rovněž zdarma. Za službu se platí pouze   365 dní v roce    České republiky
       měsíční paušální poplatek ve výši 450 Kč s tím, že první měsíc užívání služby     Nezávislost a samostatnost    Individuální nastavení služby
       je bezplatný, je to jakési adaptační období, kdy má klient možnost si zařízení
       vyzkoušet a  rozhodnout se, zda mu vyhovuje.
       Součástí naší služby je i připomínání léků, kontrola pitného režimu či tzv. Po-  Jak to funguje           Služby
       vídavá linka, kam si klienti mohou zavolat a popovídat si v případě, kdy se cítí                   SOS tlačítko   GPS lokalizace
       osamělí či si chtějí zahrát třeba slovní fotbal nebo protrénovat paměť. Povídavá                   Autodetekce pádu   Připomínání léků
       linka je tedy mnohdy plná oboustranně přínosných a příjemných chvil. Veškeré                       Detekce nízké aktivity   Povídavá linka
       tyto služby jsou našim klientům poskytovány rovněž zdarma.
       Díky TIPCI jsou lidé schopni bez obav o své zdraví mnohem déle zůstat žít   1  Klient má u   2  Zařízení je napojeno
       doma, ve svém přirozeném prostředí, kde mají vzpomínky, zázemí, klid ale pře-  sebe mobilní   na NONSTOP   Mobilní tísňová   Domácí tísňová
                                                                             monitorovací
                                                                                          dispečink tísňové
       devším dobře známý DOMOV.                                             zařízení s SOS   péče Anděla    péče         péče
       Cílem Anděla Strážného je snížení zdravotních a bezpečnostních rizik, zpro-  tlačítkem.  Strážného.   1. měsíc   1. měsíc   1. měsíc
       středkování či poskytnutí pomoci v krizových situacích a oddálení odchodu do                      ZDARMA  ZDARMA   ZDARMA
       pobytových zařízení
       Kontakt
       Anděl Strážný z. ú.                                                  3  Při nouzové situaci   4  Dispečer zajistí   450 Kč  350 Kč  450 Kč
                                                                                          klientovi potřebnou
                                                                             klient zmáčkne SOS
       Fügnerovo náměstí 1808/3, 120 00 Praha 2                              tlačítko, které ho   pomoc.  měsíc  měsíc    měsíc
                                                                             spojí s dispečerem.
       Email:poptavka@andelstrazny.eu                                             800 603 030     poptavka@andelstrazny.eu     www.andelstrazny.eu
       Bezplatná telefonní linka NONSTOP+420 800 603 030
       www.andelstrazny.eu
   2   3   4   5   6   7   8