Page 6 - Chytrý zpravodaj - Lysá nad Labem 06/2022
P. 6
Městský úřad
V Lysé nad Labem byly vyhlášeny výsledky přehlídky
propagačních materiálů TURISTPROPAG
Sedmý ročník prestižní přehlídky turisticko-
-propagačních materiálů TURISTPROPAG
zná vítěze. Odborná porota rozdala ceny
ve 20 kategoriích – od propagačních le-
táků a brožur, kalendářů a spotů až po
zpravodaje a publikace. Výsledky byly vy-
hlášeny ve čtvrtek 21. dubna v rámci vele-
trhu cestovního ruchu Regiony na Výstavi-
šti v Lysé nad Labem. Uděleno bylo také
12 zvláštních cen. Podrobné informace
jsou na www.turistpropag.cz.
„Letos byl přihlášen větší počet materi-
álů, než jsme předpokládali. Musím kon-
statovat – a porota se na tom shodla –, že
jejich úroveň se výrazně zlepšila. Verdikt
nebyl vůbec jednoduchý, rozhodovaly jem-
né nuance, takže se téměř stíraly rozdíly
mezi prvním, druhým a třetím místem,“
uvedla předsedkyně poroty Michaela
Bělinová. Přehlídka podle ní ukázala, že
i v době elektronických médií má určitě cenu
vydávat tištěné propagační materiály, žádané
jsou zejména mapové podklady a různé pou- o soutěž zájem, se podle něj nenaplnily, tovního ruchu z. s. a městem Lysá nad La-
tavé herní materiály pro děti. naopak. Porota dokonce hodnotila i propa- bem. Celkem se posuzovalo na 300 přihlá-
Její slova potvrdil i majitel pořádajícího gační materiály z Polska a Pavel Hlaváč věří, šených materiálů od 98 subjektů v těchto
PRUHU POLABÍ s. r. o. Pavel Hlaváč. „Turis- že v budoucnu soutěž osloví také subjekty kategoriích: Propagační spot, Zpravodaj
ta, který do regionu přijede třeba na zákla- z dalších zemí V4. roku 2022, Nástěnné, stolní a kapesní ka-
dě elektronické nabídky, pak většinou chce V rámci výstavy Regiony proběhla řada lendáře, Turistické noviny a další. Nejvíce
i hmatatelnou, tedy tištěnou věc. Chce si odborných přednášek. Jednou z nich byla zastoupenou byla kategorie Ostatní propa-
přečíst, co je zajímavého v bezprostředním konference k rozvoji cyklodopravy a vodní gační předměty, kde se o ocenění ucházelo
okolí,“ řekl. Vydávat tištěné propagační mate- turistiky na Labi, které se zúčastnili i zástup- na 40 přihlášených subjektů. Uděleny byly
riály tedy podle něj má smysl, což dokládají ci Sasko-Anhalské hospodářské komory i zvláštní ceny města Lysá nad Labem,
i veletrhy cestovního ruchu, kde si je lidé, a z Magdeburgu. Vyjádřili zájem navázat hlub- Výstaviště Lysá nad Labem, Asociace turis-
to nejenom starší, vezmou a chtějí podle nich ší spolupráci s DMO Hradecko a Parkem 360 tických informačních center ČR, Vydavatel-
cestovat. „V ČR je spousta subjektů, které se z Hradce Králové, který provozuje areál s cir- ství KAM po Česku s. r. o., COT group s. r. o.,
zabývají propagací cestovního ruchu a my kulární ekonomikou. Masarykovy univerzity, Czech Travel Press,
mezi nimi chceme vyvolat soutěž, aby viděly Soutěž TURISTPROPAG vyhlásil PRUH České unie cestovního ruchu z.s. a vyhlašo-
rozdíly, ať už v grafickém nebo textovém zpra- POLABÍ, s. r. o. ve spolupráci s Asociací vatele soutěže PRUHU POLABÍ, s. r. o., Rá-
cování materiálů,“ zdůvodnil. Obavy, že kvůli turistických informačních center ČR, Vý- dio Patriot a Vydavatelství Kaplanka.
protiepidemickým opatřením v uplynulých stavištěm Lysá nad Labem, a. s., Asociací
dvou letech nebudou mít přihlašovatelé cestovních kanceláří ČR, Českou unií ces- Jaroslava Tůmová
Zeptejte se starosty
Dne 26. dubna se konalo další setká-
ní se starostou Ing. Karlem Otavou pod
názvem Zeptejte se starosty, tentokrát
v restauraci U Bílé labutě. Kromě in-
formací ohledně aktuálního dění ve
městě pan starosta představil i zásadní
investiční akce, které právě probíhají.
V diskusi pak padaly otázky zejména ko-
lem využívání společných prostranství,
parkování, dětských hřišť, kvality vody
a podobně.
Přijďte se příště i vy zeptat na cokoli,
co vás v našem městě zajímá.
6