Page 20 - Chytrý zpravodaj - Dubá 11/2025
P. 20
ze života škol
20
T TECHNOLOGIE V NAŠÍ ŠKOLE
E
L
O
Š
K
Í
A
Š
N
V
E
G
I
O
O
L
N
H
E
C
„ „ R O B O T I C K É V Č E L K Y V 1 . b “ Já jsem
Já jsem Beebot.
„„ROBOTICKÉ VČELKY V 1.b“
Bluebot.
Beebot a jeho pokročilá verze Bluebot jsou programovatelné
robotické hračky, které jsou zaměřeny na rozvoj logického
myšlení, informatického myšlení, prostorové představivosti,
plánování, předmatematických dovedností apod. U dětí
mateřských škol a nižších stupňů ZŠ jsou vhodnými nástroji pro
výuku základů programování, informatiky a matematiky, své
uplatnění však najdou i v ostatních předmětech. Je vynikající Tak už jsme měsíc ve škole.
na řešení problémových situací. Nevíme, zda si pamatujete vy, jak
ten váš první školní měsíc vypadal.
Ten náš byl plný poznávání nových
kamarádů a učitelů, her, spolupráce,
pravidel, objevování, učení, smíchu
(někdy i trošinku slziček), zážitků…
prostě byla to jízda jako na horské
dráze. Kromě takového
„normálního“ učení písmenek, číslic
a psaní do sešitů, jsme se naučili
používat interaktivní tabuli a
Blueboty s Beeboty.
Z ZÁKLADY ALGORITMICKÉHO MYŠLENÍ P PODPORA SPOLUPRÁCE
P
R
O
A
O
D
S
Á
P
P
R
U
C
E
N
E
H
Y
Š
É
K
M
C
O
R
O
L
M
O
A
G
L
I
L
I
T
Í
Á
Y
K
D
A
L
R ROZVOJ PROSTOROVÉ ORIENTACE
R
O
T
I
J
V
P
O
S
T
C
A
Z
O
R
O
É
R
N
E
O
E
O
V
Děti se učí pojmy jako vlevo,
vpravo, dopředu a dozadu.
Zvládají pomocí šipek
programovat, plánovat kroky
Tuto stranu připravila sama škola, děkujeme.
a předvídat výsledek.
Pracují ve dvojicích nebo
skupinách.

