Page 20 - Chytrý zpravodaj - Dubá 11/2025
P. 20

ze života škol


       20




             T TECHNOLOGIE V NAŠÍ ŠKOLE



                                                                                                    E
                                                                                                 L
                                                                                            O

                                                                                    Š
                                                                                        K
                                                                                Í
                                                                       A
                                                                            Š

                                                                   N
                                                            V

                                                     E
                                               G
                                                   I
                                           O
                                   O
                                       L
                               N
                          H
                  E
                      C
                        „ „ R O B O T I C K É   V Č E L K Y   V   1 . b “               Já jsem
                                                                         Já jsem        Beebot.
                        „„ROBOTICKÉ VČELKY V 1.b“
                                                                         Bluebot.
                 Beebot a jeho pokročilá verze Bluebot jsou programovatelné
                 robotické hračky, které jsou zaměřeny na rozvoj logického
                 myšlení, informatického myšlení, prostorové představivosti,
                  plánování, předmatematických dovedností apod. U dětí
                  mateřských škol a nižších stupňů ZŠ jsou vhodnými nástroji pro
                  výuku základů programování, informatiky a matematiky, své
                  uplatnění však najdou i v ostatních předmětech. Je vynikající   Tak už jsme měsíc ve škole.
                  na řešení problémových situací.                            Nevíme, zda si pamatujete vy, jak
                                                                             ten váš první školní měsíc vypadal.
                                                                             Ten náš byl plný poznávání nových
                                                                             kamarádů a učitelů, her, spolupráce,
                                                                             pravidel, objevování, učení, smíchu
                                                                             (někdy i trošinku slziček), zážitků…
                                                                             prostě byla to jízda jako na horské
                                                                             dráze. Kromě takového
                                                                             „normálního“ učení písmenek, číslic
                                                                             a psaní do sešitů, jsme se naučili
                                                                             používat interaktivní tabuli a
                                                                             Blueboty s Beeboty.
         Z ZÁKLADY ALGORITMICKÉHO MYŠLENÍ                            P PODPORA SPOLUPRÁCE
                                                                     P
                                                                     R
                                                                     O
                                                                     A
                                                                     O
                                                                     D
                                                                                   S
                                                                                   Á
                                                                                   P

                                                                                   P
                                                                                   R
                                                                                   U
                                                                                   C
                                                                                   E
                     N
                     E
                     H
                     Y
                     Š
                     É
                     K
                     M
                     C
                     O
                     R
                                                                                   O
                                                                                   L
                     M
                     O
                     A
                     G

                     L
                     I
                     L
                     I

                     T
                     Í
         Á
         Y
         K
         D
         A
         L
                                 R ROZVOJ PROSTOROVÉ ORIENTACE

                                                     R
                                                     O
                                                     T
                                                     I

                                 J
                                 V
                                 P
                                 O
                                 S
                                 T
                                                                          C
                                                                          A
                                 Z
                                 O
                                 R
                                 O
                                                     É
                                                     R
                                                     N
                                                     E
                                                     O
                                                                          E
                                                     O
                                                     V
                                           Děti se učí pojmy jako vlevo,
                                           vpravo, dopředu a dozadu.
                                           Zvládají pomocí šipek
                                           programovat, plánovat kroky
                                                                                                                   Tuto stranu připravila sama škola, děkujeme.
                                           a předvídat výsledek.
                                           Pracují ve dvojicích nebo
                                           skupinách.
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25