Page 13 - Chytrý zpravodaj - Frýdek-Místek 4 2022
P. 13

13
                                                                                                                 13

       Primátor ocenil pedagogy



       a poděkoval jim za jejich práci





       U příležitosti Dne učitelů se v restau-
       raci Jiný svět uskutečnilo slavnostní
       setkání pedagogů, kteří z rukou pri-
       mátora Petra Korče (Naše Město F-M)
       a vedoucího odboru školství, kultury,
       mládeže a tělovýchovy Jiřího Adámka
       převzali ocenění za svůj pedagogický
       přínos. „Učitelům ze školských zařízení
       zřízených městem chceme touto cestou
       poděkovat za jejich obětavou práci.
       Poděkování a uznání si zaslouží všichni,                                                                   ODBORU ŠKOLSTVÍ JIŘÍM ADÁMKEM. FOTO: RENÉ STEJSKAL
       kteří se práci s dětmi věnují. Dnešní
       setkání je také příležitostí k neformál-                                                                 OCENĚNÍ PEDAGOGOVÉ S PRIMÁTOREM PETREM KORČEM A VEDOUCÍM
       nímu setkání s našimi pedagogy,“ řekl
       primátor Petr Korč.
       Medailonky oceněných

       Kateřina Dušková (MŠ Pohádka)
       působí v mateřské škole 11. rokem
       a je zástupkyní ředitelky. Pro své malé
       svěřence pořádá řadu atraktivních   družině. Vede projektové dny, které   žáky ke kritickému myšlení, zodpověd-
       a netradičních akcí. Úspěšně se podílí   přispívají k propojení teoretických   ným občanským postojům a rozvíjení
       na všech projektech.              znalostí žáků s praktickým životem. Její   komunikačních schopností. Pořádá
       Eva Filipcová (ZŠ a MŠ Skalice) patří   komunikace s rodiči je příkladná.   nebo se organizačně podílí na mnoha
       ke zkušeným pedagogům s dlouhole-  Vlasta Matějková (Základní umělecká   sportovních a volnočasových akti-
       tou praxí. Žákům na 1. stupni věnuje   škola) vyučuje hru na klavír. Se svými   vitách žáků. Patří k nejoblíbenějším
       nemalé úsilí, používá moderní metody   žáky dosahuje dlouhodobě velmi dob-  členům sboru.
       a nástroje k výuce, které obratně kom-  rých výsledků. Její svěřenci úspěšně   Zuzana Škrobalová (ZŠ 1. máje 1700)
       binuje s projektovou výukou. V době   vystupují na koncertech, přehlídkách   působí na škole od roku 1998. Vyučuje
       covidu připravila kvalitní distanční   a soutěžích, kde reprezentují školu   matematiku na 2. stupni a zároveň je
       výuku. Připravuje žáky na recitační   a město.                      vedoucí předmětové komise. Žákům
       soutěže, vede čtenářské kluby  i zdra-  Eva Moškořová (ZŠ Jana Čapka 2555)   se věnuje také v oblasti matematic-
       votní sportovní výchovu.
                                         obdržela ocenění za dlouholetý přínos   kých soutěží, aktivně spolupracuje při
       Jaroslav Hrabec (ZŠ Pionýrů 400)   ve školství. Má nadšený a trpělivý   organizaci okresních kol. Patří mezi
       svou dosavadní kariéru spojil s 6. zá-  přístup k nejmenším žáčkům, kterým   oblíbené pedagogy pro svou vstříc-
       kladní školou. Zastává funkci zástupce   předává základy anglického jazyka. Pa-  nost a velkou míru empatie.
       ředitele, vyučuje český jazyk a výchovu   tří mezi kreativní, empatické, kolegiální   Yweta Vítková (ZŠ národního umělce
       k občanství. Kolegové si jej cení za   a vždy vstřícné pedagogy.    Petra Bezruče) celý svůj profesní život
       pozitivní přístup.
                                         Jana Ondrušíková (MŠ Mateřídouš-  věnuje vzdělávání žáků a zároveň
       Radka Juhászová (MŠ Radost) působí    ka) působí 10 let ve vedoucí pozici.   zastává funkci zástupce ředitele pro
       v mateřské škole od roku 2009. S dět-  Její kvalitní práce se odráží ve vedení   2. stupeň. Je dlouhodobou iniciátorkou
       mi se pravidelně úspěšně zapojuje do   kolektivu všech pracovníků. Ráda se   využití moderních vyučovacích metod
       soutěže Asociace mladých debrujárů   podělí o své zkušenosti s ostatními   při výuce v její oblíbené matemati-
       České republiky. Spolupracovníci   kolegyněmi, je aktivní a činorodá,   ce. Záliba v této oblasti se postupně
       oceňují její pedagogickou zkušenost,   stojí u zrodu mnoha akcí pořádaných   proměnila až do role lektorky, a to se
       metodickou podporu a kamarádskou   školkou.                         snahou ukázat zájemcům, že  i přírod-
       povahu.                                                             ní vědy lze vyučovat zábavně.
                                         Marcela Poláchová (ZŠ a MŠ Lísko-
       Daniela Kaňoková (ZŠ Jiřího z Po-  vec) se podílí na školních projektech   Jana Volná (ZŠ Československé
       děbrad) na škole působí nejen jako   především s ekologickým zaměřením.   armády 570) je pedagožkou, pro níž
       učitelka 1. stupně, ale  i jako speciální   Soustřeďuje se na osobnost žáka   je povolání zároveň posláním  i ko-
       pedagog, který se věnuje dětem se   a jeho potřeby. Žáky také vede ke   níčkem. Je vynikající elementarista.
       speciálními vzdělávacími potřebami.   sportu a aktivnímu životnímu stylu.   Výborné výsledky má  i v práci s nada-
       Zastává také funkci metodika preven-  Přispívá k příjemné atmosféře ve   nými žáky. Její žáci se úspěšně účastní
       ce. Vždy se snaží o dobré mezilidské   škole.                       vědomostních  i sportovních soutěží.
       vztahy s žáky, rodiči  i kolegy.
                                         David Řeháček (ZŠ E. Krásnohor-   Vede kroužky Jóga a Malý spisova-
       Kateřina Klímová (ZŠ Komenského   ské 2254) je vynikajícím pedagogem   tel, dosahuje s dětmi mezinárodních
       402) – po celou dobu svého pedago-  a kolegou, který svou práci vykonává   úspěchů v soutěži Tvoříme vlastní vy-
       gického působení aktivně inovuje, pod-  zodpovědně a s velkým nasazením.   davatelství. Svou odbornost, znalosti
       poruje a rozvíjí aktivity žáků ve školní   V hodinách občanské výchovy vede   a dovednosti stále rozvíjí. (red)
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18