Page 31 - Chytrý zpravodaj - Frýdek-Místek 06/2022
P. 31

inzerCe                                                                                                   31



                                                    Čištění sedacích souprav, koberců,
                                                      kompletní a pravidelné úklidy
                                                     bytových a nebytových prostor.
                         HLEDÁ                          Již 17 let vám děláme radost...
         Projektanty a další profese                  Dalibor Rada, tel.: 774 907 588

                    Více informací na:
               www.hpfm.cz /KARIERA


          KONTAKT  NA  INZERCI

           zpravodaj@frydekmistek.cz

              +420 723 735 065





         Regionální ředitel regionu Frýdek-Místek Michal Večeřa z pojišťovny Kooperativa:  Uzávěrka příštího čísla
         PRACOVAT V POJIŠŤOVNĚ ZNAMENÁ
         PODÁVAT POMOCNOU RUKU                                        zpravodaje
         Úspěšný pojišťovací poradce je vlast-
         ně  takovým  „rodinným  lékařem“,                      je  22. července 2022
         vysvětluje regionální ředitel regionu
         Frýdek-Místek Michal Večeřa.
         O  práci  pojišťováka,  tedy  pojišťo-
         vacího  poradce,  koluje  řada  mýtů.
         Jaká je tato práce ve skutečnosti?
         Náročná  na  čas,  psychiku  i  na  pravi-
         delné  vzdělávání,  ale  zároveň  velmi
         zajímavá a pestrá a velmi zajímavě od-
         měňovaná,  když  se  dělá  pořádně.  Já
         pojišťovacího poradce nevnímám jako                      TRHY
         klasickou  práci  od-do,  ale  spíše  jako
         životní styl a poslání. Je pro lidi, kteří
         rádi mluví s lidmi, jsou komunikativní   Michal Večeřa – regionální ředitel
         a učenliví, jsou i trochu psychologové,   regionu Frýdek-Místek
         a to zejména když s klientem řeší tře-  všeho má nový obchodník k dispozici
         ba škodu, tedy pojistnou událost. Pro-  celý tým odborníků, kteří ho rozvíjejí
         tože práce v pojišťovně, to především   jak odborně, tak i obchodně.
         znamená neustále chránit své klienty   Velmi  málo  lákavá  je  ovšem  před-        2022
         před nástrahami života a světa, pomá-  stava shánění klientů dům od domu
         hat v nouzi, předcházet případným ri-  či volání na neznámá čísla…
         zikům, a tedy podávat pomocnou ruku.   To už dávno není pravda. Nám jde pri-
         A to se mi na tom moc líbí.  márně o kvalitní péči a je řada klientů,
         Které  aspekty  práce  pojišťovacího   kteří nemají jasně daného „svého“ kli-
         poradce jsou nejlákavější?  entského poradce. Jinými slovy nový
         Kromě  potenciálně  velmi  zajímavých   člověk  může  dostat  klienty,  o  které
         výdělků,  speciálně  u  Kooperativy   bude  pravidelně  pečovat.  O  jejich
         oceňují zájemci o práci v našem týmu   rodiny,  firmy,  známé,  příbuzné…tak-
         hlavně  tradici,  stabilitu  a  sílu  firmy   to  vlastně  postupem  času  „vznikli“
         a  také  souhrn  vlastností  a  aspektů   naši  nejúspěšnější  poradci,  které  si
         Kooperativy,  který  bych  nazval  asi   postupně  se  zvětšující  okruh  jejich
         nejlépe  „lidskost“.  Většina  nováčků   klientů  neustále  doporučoval.  Naším
         je po nástupu překvapena, že i v tak-  cílem je dlouhodobá péče o naše kli-
         to  velké  korporaci  panuje  přátelská   enty, jejich potřeby a obavy. Rozhodně
         atmosféra,  silná  loajalita  a  efektivní   u nás nikdo nezvoní od domu k domu,
         spolupráce všech.        máme 21. století.
         V čem to spočívá?        Co  od  pojišťovacího  poradce  vyža-
         Jsem přesvědčen, že zejména v kva-  duje příslušná legislativa?  vzorková prodejna AHINSASHOES - boty pro zdravou chůzi
         litě  lidí  v  Kooperativě.  My  každému   Je  určitě  důležité  mít  pozitivní  pří-
         zájemci jasně řekneme, že v tom není   stup k dalšímu vzdělávání, což souvi-
         a  nebude  sám.  Poctivě  se  nováčkům   sí i se současnou legislativou. Každý
         věnujeme  a  vše  je  naučíme.  Máme   klientský  poradce  musí  absolvovat
         propracovaný   adaptační   program   odbornou zkoušku, bez které nemůže
         a  systém  vzdělávání,  a  dokonce  si  u   tuto činnost vykonávat. Tím se ale zá-  VYVINUTÉ ZKUŠENÝMI ČESKÝMI TERAPEUTY
         nás  můžete  vybrat,  zda  chcete  být   roveň vyčistil pojistný trh od lidí, kteří
         zaměstnanec  nebo  pracovat  na  IČO.   mnohdy  neměli  dostatečné  znalosti
         Obě  cesty  jsou  v  našem  interním   k  odbornému  poradenství  a  tato  čin-  Barefoot v překladu znamená naboso. Boty tudíž mají velice tenkou
         obchodě  možné,  protože  jako  jedni   nost byla pro ně jen třeba krátkodobá   podrážku a při chůzi jsou přirozeně masírovány akupresurní body. Boty
         z mála máme vlastní obchodníky jako   brigáda. A to je určitě dobře, protože   Ahinsa mají navíc širokou špičku pro přirozené a pohodlné postavení
         zaměstnance.  V  zásadě  stačí  pokud   pojišťovat lidi a chránit je před riziky   prstů.
         má chuť se učit novým věcem, je em-  je prostě odborná a zodpovědná prá-
         patický, má „tah na bránu“, má rád lidi   ce  a  my  chceme,  abychom  se  mohli   Kvalitní obuv, která je snadno omyvatelná a dlouho vydrží.
         a baví ho komunikace s nimi. Adaptace   klientům  vždy  a  za  všech  okolností   Boty jsou ve velikostech 35 – 47 šité v ČR.
         probíhá  systematicky,  nováček  přes-  „podívat do tváře“. Prostě úspěšný po-  otevřeno: úterý + čtvrtek 15 – 17, středa 9 – 11, pátek 14 – 17
         ně  ví,  jakou  podporu  má  k  dispozici   jišťovací poradce si musí získat osobní   Novodvorská 3060, F-M, zdravotní středisko, 1. patro
         od  svého  manažera,  který  se  mu  in-  vztah a důvěru klientů, stát se jejich   ahinsashoes.cz, tel. 732 74 77 44, FB - Zdravá chůze
         tenzivně  věnuje,  učí  ho  prodej,  chodí   „rodinným  lékařem“,  aby  se  na  něho
         s ním ke klientům, hledá potenciál na   při řešení jakýchkoliv potřeb v pojiště-
         trhu a řídí jeho rozvoj. Na pozadí toho   ní opětovně obraceli.
   26   27   28   29   30   31   32