Page 31 - Chytrý zpravodaj - Frýdek-Místek 06/2022
P. 31
inzerCe 31
Čištění sedacích souprav, koberců,
kompletní a pravidelné úklidy
bytových a nebytových prostor.
HLEDÁ Již 17 let vám děláme radost...
Projektanty a další profese Dalibor Rada, tel.: 774 907 588
Více informací na:
www.hpfm.cz /KARIERA
KONTAKT NA INZERCI
zpravodaj@frydekmistek.cz
+420 723 735 065
Regionální ředitel regionu Frýdek-Místek Michal Večeřa z pojišťovny Kooperativa: Uzávěrka příštího čísla
PRACOVAT V POJIŠŤOVNĚ ZNAMENÁ
PODÁVAT POMOCNOU RUKU zpravodaje
Úspěšný pojišťovací poradce je vlast-
ně takovým „rodinným lékařem“, je 22. července 2022
vysvětluje regionální ředitel regionu
Frýdek-Místek Michal Večeřa.
O práci pojišťováka, tedy pojišťo-
vacího poradce, koluje řada mýtů.
Jaká je tato práce ve skutečnosti?
Náročná na čas, psychiku i na pravi-
delné vzdělávání, ale zároveň velmi
zajímavá a pestrá a velmi zajímavě od-
měňovaná, když se dělá pořádně. Já
pojišťovacího poradce nevnímám jako TRHY
klasickou práci od-do, ale spíše jako
životní styl a poslání. Je pro lidi, kteří
rádi mluví s lidmi, jsou komunikativní Michal Večeřa – regionální ředitel
a učenliví, jsou i trochu psychologové, regionu Frýdek-Místek
a to zejména když s klientem řeší tře- všeho má nový obchodník k dispozici
ba škodu, tedy pojistnou událost. Pro- celý tým odborníků, kteří ho rozvíjejí
tože práce v pojišťovně, to především jak odborně, tak i obchodně.
znamená neustále chránit své klienty Velmi málo lákavá je ovšem před- 2022
před nástrahami života a světa, pomá- stava shánění klientů dům od domu
hat v nouzi, předcházet případným ri- či volání na neznámá čísla…
zikům, a tedy podávat pomocnou ruku. To už dávno není pravda. Nám jde pri-
A to se mi na tom moc líbí. márně o kvalitní péči a je řada klientů,
Které aspekty práce pojišťovacího kteří nemají jasně daného „svého“ kli-
poradce jsou nejlákavější? entského poradce. Jinými slovy nový
Kromě potenciálně velmi zajímavých člověk může dostat klienty, o které
výdělků, speciálně u Kooperativy bude pravidelně pečovat. O jejich
oceňují zájemci o práci v našem týmu rodiny, firmy, známé, příbuzné…tak-
hlavně tradici, stabilitu a sílu firmy to vlastně postupem času „vznikli“
a také souhrn vlastností a aspektů naši nejúspěšnější poradci, které si
Kooperativy, který bych nazval asi postupně se zvětšující okruh jejich
nejlépe „lidskost“. Většina nováčků klientů neustále doporučoval. Naším
je po nástupu překvapena, že i v tak- cílem je dlouhodobá péče o naše kli-
to velké korporaci panuje přátelská enty, jejich potřeby a obavy. Rozhodně
atmosféra, silná loajalita a efektivní u nás nikdo nezvoní od domu k domu,
spolupráce všech. máme 21. století.
V čem to spočívá? Co od pojišťovacího poradce vyža-
Jsem přesvědčen, že zejména v kva- duje příslušná legislativa? vzorková prodejna AHINSASHOES - boty pro zdravou chůzi
litě lidí v Kooperativě. My každému Je určitě důležité mít pozitivní pří-
zájemci jasně řekneme, že v tom není stup k dalšímu vzdělávání, což souvi-
a nebude sám. Poctivě se nováčkům sí i se současnou legislativou. Každý
věnujeme a vše je naučíme. Máme klientský poradce musí absolvovat
propracovaný adaptační program odbornou zkoušku, bez které nemůže
a systém vzdělávání, a dokonce si u tuto činnost vykonávat. Tím se ale zá- VYVINUTÉ ZKUŠENÝMI ČESKÝMI TERAPEUTY
nás můžete vybrat, zda chcete být roveň vyčistil pojistný trh od lidí, kteří
zaměstnanec nebo pracovat na IČO. mnohdy neměli dostatečné znalosti
Obě cesty jsou v našem interním k odbornému poradenství a tato čin- Barefoot v překladu znamená naboso. Boty tudíž mají velice tenkou
obchodě možné, protože jako jedni nost byla pro ně jen třeba krátkodobá podrážku a při chůzi jsou přirozeně masírovány akupresurní body. Boty
z mála máme vlastní obchodníky jako brigáda. A to je určitě dobře, protože Ahinsa mají navíc širokou špičku pro přirozené a pohodlné postavení
zaměstnance. V zásadě stačí pokud pojišťovat lidi a chránit je před riziky prstů.
má chuť se učit novým věcem, je em- je prostě odborná a zodpovědná prá-
patický, má „tah na bránu“, má rád lidi ce a my chceme, abychom se mohli Kvalitní obuv, která je snadno omyvatelná a dlouho vydrží.
a baví ho komunikace s nimi. Adaptace klientům vždy a za všech okolností Boty jsou ve velikostech 35 – 47 šité v ČR.
probíhá systematicky, nováček přes- „podívat do tváře“. Prostě úspěšný po- otevřeno: úterý + čtvrtek 15 – 17, středa 9 – 11, pátek 14 – 17
ně ví, jakou podporu má k dispozici jišťovací poradce si musí získat osobní Novodvorská 3060, F-M, zdravotní středisko, 1. patro
od svého manažera, který se mu in- vztah a důvěru klientů, stát se jejich ahinsashoes.cz, tel. 732 74 77 44, FB - Zdravá chůze
tenzivně věnuje, učí ho prodej, chodí „rodinným lékařem“, aby se na něho
s ním ke klientům, hledá potenciál na při řešení jakýchkoliv potřeb v pojiště-
trhu a řídí jeho rozvoj. Na pozadí toho ní opětovně obraceli.