Page 21 - ckzp-2021-03
P. 21

SPORT






















                              Bruslení na Špince Foto: archiv VK






















       KLADSKÉ POMEZÍ

       Kladské pomezí pracuje na nové marketingové strategii


                                                                                milionů korun, což se projevilo v navýšení
                                                                                počtu přenocování, který se od roku 2013
                                                                                více než zdvojnásobil.
                                                                                  Na podzim loňského roku byla během
                                                                                on-line setkání s více než dvěma desítkami
                                                                                regionálních aktérů cestovního ruchu po-
                                                                                prvé projednána analytická část připravo-
                                                                                vané  strategie  na  nacházející  pětileté
                                                                                období. Mezi její hlavní myšlenky patří pro-
                                                                                pojení značky s výrazným krajinným prv-
                                                                                kem, intenzivnější spolupráce s Polskem či
                                                                                přesah do sousedních regionů. Díky tomu
                                                                                bude  zajištěn  progresivnější  marketing,
                                                                                který by měl turistickou oblast Kladské po-
                                                                                mezí dostat do širšího povědomí v celé re-
                                                                                publice a oslovit mladší generaci.
                                                                                  Dokument byl diskutován také v rámci
                                                                                pracovní skupiny složené ze zástupců sa-
                                                                                mospráv, podnikatelů a neziskového sek-
                                                                                toru.  Na  základě  dotazníkového  šetření,
                                                                                provedeného mezi několika desítkami po-
       Jedním z důležitých momentů loňského  u nás i v zahraničí.               skytovatelů služeb v cestovním ruchu, byly
       roku bylo zahájení přípravy nové mar-  Kladské pomezí, o.p.s. je neziskovou or-  do analytické části doplněny údaje za rok
       ketingové strategie pro destinaci Kladské  ganizací, která již více než 20 let zajišťuje  2020.  To  umožní  reflektovat  aktuální
       pomezí na období 2021-2025. Jejím hlav-  aktivity destinačního managementu a pod-  změny způsobené koronavirovou krizí.
       ním cílem je dosažení společné, jasně či-  poruje trvale udržitelný rozvoj cestovního  Konečné projednání strategie proběhlo
       telné marketingové komunikace regionu.  ruchu v našem regionu. V posledních deseti  v průběhu února a do konce prvního polo-
       Zpracovatelkou je paní Nora Dolanská,  letech bylo prostřednictvím jednotné mar-  letí letošního roku dojde k jejímu schválení.
       zkušená manažerka, která má bohatou  ketingové komunikace společnosti investo-              Markéta Tomanová
       praxi napříč službami cestovního ruchu  váno  do  rozvoje  regionu  více  než  23

       ČERVENOKOSTELECKÝ ZPRAVODAJ / BŘEZEN 2021                                                                 19
   16   17   18   19   20   21   22   23   24