Page 21 - ckzp-2021-03
P. 21
SPORT
Bruslení na Špince Foto: archiv VK
KLADSKÉ POMEZÍ
Kladské pomezí pracuje na nové marketingové strategii
milionů korun, což se projevilo v navýšení
počtu přenocování, který se od roku 2013
více než zdvojnásobil.
Na podzim loňského roku byla během
on-line setkání s více než dvěma desítkami
regionálních aktérů cestovního ruchu po-
prvé projednána analytická část připravo-
vané strategie na nacházející pětileté
období. Mezi její hlavní myšlenky patří pro-
pojení značky s výrazným krajinným prv-
kem, intenzivnější spolupráce s Polskem či
přesah do sousedních regionů. Díky tomu
bude zajištěn progresivnější marketing,
který by měl turistickou oblast Kladské po-
mezí dostat do širšího povědomí v celé re-
publice a oslovit mladší generaci.
Dokument byl diskutován také v rámci
pracovní skupiny složené ze zástupců sa-
mospráv, podnikatelů a neziskového sek-
toru. Na základě dotazníkového šetření,
provedeného mezi několika desítkami po-
Jedním z důležitých momentů loňského u nás i v zahraničí. skytovatelů služeb v cestovním ruchu, byly
roku bylo zahájení přípravy nové mar- Kladské pomezí, o.p.s. je neziskovou or- do analytické části doplněny údaje za rok
ketingové strategie pro destinaci Kladské ganizací, která již více než 20 let zajišťuje 2020. To umožní reflektovat aktuální
pomezí na období 2021-2025. Jejím hlav- aktivity destinačního managementu a pod- změny způsobené koronavirovou krizí.
ním cílem je dosažení společné, jasně či- poruje trvale udržitelný rozvoj cestovního Konečné projednání strategie proběhlo
telné marketingové komunikace regionu. ruchu v našem regionu. V posledních deseti v průběhu února a do konce prvního polo-
Zpracovatelkou je paní Nora Dolanská, letech bylo prostřednictvím jednotné mar- letí letošního roku dojde k jejímu schválení.
zkušená manažerka, která má bohatou ketingové komunikace společnosti investo- Markéta Tomanová
praxi napříč službami cestovního ruchu váno do rozvoje regionu více než 23
ČERVENOKOSTELECKÝ ZPRAVODAJ / BŘEZEN 2021 19