Page 8 - Zpravodaj BB_05_20
P. 8
Brumov • Bylnice • Svatý Štěpán • Sidonie zpět na str. 1
Informace o provozu Poradenského centra Zebra během koronavirové pandemie
Dopady pandemie a současných omezení na každo- ni s vámi komunikovat emailem, telefonicky, přes Facebook či Skype, takže
denní život lidí mohou být různé. Může se jednat o svou situaci u nás můžete plnohodnotně konzultovat.
problémy v pracovní nebo finanční oblasti, neschop- Všechny konzultace poskytujeme bezplatně. Naši pracovníci musí dodržovat
nost splácet závazky, vyřizování nových i starých soci- zákonnou mlčenlivost a pokud máte obavy o své soukromí, můžete s námi
álních dávek a příspěvků, komunikaci s úřady, soudy, konzultovat i v anonymním režimu.
apod. Soužití rodin a vztahy mohou být současnou
situací rovněž narušeny. Omezení a změny mohou Kontakt s poradnou prosím volte těmito formami:
dopadat jak na jednotlivce, tak na páry, děti nebo • Nejlépe prostřednictvím emailu poradnazebra@gmail.com – do emailu
rodiny jako celek. Mohou se objevovat pocity stra- stručně popište situaci, kterou řešíte a uveďte svůj telefonický kontakt.
chu, úzkosti, přetížení, konflikty i násilí. A i v těchto Pracovníci se s vaším problémem seznámí a budou vás následně sami
případech můžete s námi o vaší situaci mluvit. kontaktovat.
Poradenské centrum Zebra je tu pro vás i během sou- • Telefonicky na čísle +420 608 899 408. Pokud nemáte k dispozici email,
časné náročné situace. Pokud již nyní řešíte nějaké můžete nám samozřejmě i zavolat. Na telefonu jsme však omezenou
obtíže, můžete kontaktovat pracovníky Poradenské- dobu, počítejte tedy s tím, že se nemusíte vždy dovolat. Volejte pouze
ho centra Zebra a svou situaci s nimi zkonzultovat. Informace se velmi rychle v pracovních dnech, nejlépe v čase 13:00 – 18:00 hodin. Pokud se nám
mění a my je pro vás sledujeme. nedovoláte, zavoláme vám co nejdříve zpět.
Aktuálně jsou Vám k dispozici dva terapeuti, sociální pracovník a právník. • Na Facebookové stránce Poradenské centrum Zebra @poradnazebra
Vzhledem k přísným hygienickým opatřením pracujeme v současné době tak, • Osobně v provozní době poradny, ale POUZE PO PŘEDCHOZÍ TELEFONIC-
abychom maximálně omezili osobní kontakt pracovníků s klienty i pracov- KÉ DOMLUVĚ. Stejně jako lékaři, nemáme ani my dostatečné množství
níků navzájem. osobních ochranných prostředků, abychom se mohli s klienty setkávat
Co vám nyní můžeme nabídnout? osobně. Proto přímý kontakt s klienty maximálně omezujeme a děkujeme
Poradenské centrum pracuje standardně, omezeny jsou pouze služby me- za pochopení tohoto opatření.
diátora a psychologické poradenství. Současné i budoucí klienty vyzýváme Děkujeme za vaši důvěru
k tomu, aby nás nyní kontaktovali zejména v neodkladných záležitostech Za tým Poradenského centra Zebra
a v krizových situacích spojených s dopady aktuální situace. Jsme schop- Mgr. Kristýna Dvořáková
8 květen 2020 • ročník XXVI • číslo 5